Zuiver en Dutchbone presenteren nieuwe collectie aan pers

Na een succesvolle eerste editie vorig jaar, organiseerden Zuiver en Dutchbone gisteravond voor de tweede keer een bloggers- en persevent in de gedeelde showroom. Van heinde en verre togen de interieurfanaten naar Westzaan om hun wensenlijstje aan te vullen. Een sfeerimpressie.

Het gaat goed met beide merken en dat is zichtbaar: de collectie van Dutchbone is flink uitgebreid met o.a. banken, vertelt Caroline van Velze - eigenaresse en artdirector van Zuiver. 'Vorig jaar zat er een bank in de collectie van Dutchbone, nu zijn dat er meer.' Het merk verrast. Prachtige kleden, luxe, suède stoffen en bijzondere lampen.

In de collectie van Zuiver vallen de minimalistische klokken (foto 4) direct op. De overige nieuwe items in de collectie zijn heel kenmerkend voor Zuiver. Steady. Ook een collectie om trots op te zijn - en dat zijn ze bij het merk dan ook. Het bedrijf gaat haar pijlen richten op het buitenland en verhuizing naar een grotere showroom omdat de merken uit het pand groeien. 

Naast het walking dinner en de demonstratie met VR-brillen, deelde Frans Vriesendorp (INDG) zijn visie over de invloed van Virtual Reality en Augmented Reality op de woonbranche

Beelden uit de showroom: